Deze beoordelingen zijn allemaal van echte klanten. Lees hier hoe we dat aanpakken.
adequaat en vriendelijk
Beste meneer Meershoek,
Dank je voor de positieve 5 sterren review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
Met vriendelijke groet,
Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
Vriendelijke mensen, beleefd, harde werkers en een mooi resultaat. Kortom een tevreden klant..
Beste meneer/mevrouw Broecke,
Dank je voor de mooie complimenten fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent.
Met vriendelijke groet,
Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
Nooit meer een brugmankeuken .Hoekkastje bij begin al kapot ,duurt nog 6 weken voor het andere kastje er is,dus voorlopig geen keuken geplaatst.Elektricien die zelf niet tegen kritiek kon,maar wel zijn hulpje afblafte waar wij bijstonden.Gaten te groot voor de spotjes,moesten zelf maar op zoek naar de goede maat.Sukadoor die van de 1 op de andere dag niet op kwam dagen,zelf weer op zoek naar een andere stukadoor,wat ook weer extra geld kostte.Mijn man ging voor deze ,en nog veel meer klachten naar Brugmankeukens BARENDRECHT,Dhr.ROBERT,en gaf ons te kennen ons niet verder te kunnen helpen.Kortom zoek het zelf maar uit.
Beste meneer/mevrouw,
Dat klinkt als een vervelende situatie, kunt u mij aub via het privé bericht uw (order) gegevens doorgeven dan kijken we graag even mee.
Met vriendelijke groet,
Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
-----------------------------------------------------------
12-12-2024
Beste meneer/mevrouw,
We hebben gegevens van u ontvangen maar kunnen hierop helaas geen ordergegevens achterhalen. Kunt u ons alstublieft meer informatie mailen op webcare@brugman.nl? Zoals een ordernummer of uw adresgegevens? Graag onder verwijzing naar deze review op Trustpilot. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers
Goedgeholpen
Beste Wendy,
Zoals je kan verwachten bij Brugman Keukens & Badkamers. Dank je voor deze mooie 5 sterren review.
Met vriendelijke groet,
Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
We hebben een lever-badkamer besteld bij Brugman en dan denk je; wat kan er fout gaan? Zo goed als alles helaas. Maar het vervelendste is nog de manier van communicatie en afhandeling van klachten. Eén of twee foutjes kunnen gemaakt worden, maar hoe hier vervolgens mee om wordt gegaan, dat zorgt ervoor dat ze van mij 1 ster krijgen.
1) Nadat de offerte was ondertekend met daarin een bad met heel specifieke afmetingen en afspraken omtrent de levering; bleek het bad tóch niet leverbaar op die termijn, waardoor wij onze verbouwing on hold moesten zetten.
2) Eindelijk werd het bad geleverd, of nouja toen het boven stond en uitgepakt werd, bleek het een compleet ander bad te zijn. We moesten dus wéér wachten en uitstellen.
3) Tijdens montage bleek dat de adviseur vergeten was te adviseren dat we ook afvoerpluggen nodig hebben voor de waskommen. Deze hebben we uiteindelijk zelf nog moeten bestellen. Waardoor de loodgieter nogmaals terug moest komen om dit te monteren. Weer extra kosten. Daarnaast hadden we ook te weinig tegels waardoor een nalevering van 2 tegels heeft plaatsgevonden en ook hiervoor de tegelzetter nog een keer extra terug moest komen. Nogmaals extra kosten waar we zelf voor opdraaien.
4) Tijdens het inmeten van onze op maat douchecabine hebben we met de persoon die langskwam om in te meten nog een aantal zaken besproken die - voordat de cabine in productie zou gaan - door Brugman met ons afgestemd zouden worden. We hebben niets van Brugman gehoord. Pas toen wij hier achteraan gingen mailen/ bellen, bleek de cabine reeds in productie te zijn.
5) Afgesproken dat de op maat douchecabine in een bepaalde week geleverd en gemonteerd zou worden, voor onze verhuizing. We hebben weken gewacht op het telefoontje voor het plannen van de lever/ monteer afspraak, de belofte van Brugman dus opnieuw verbroken. Ook voor het plannen van een inmeetafspraak hebben we zelf meerdere malen moeten verzoeken en ging er weken overheen.
6) Eindelijk zover, de cabine was geleverd en de monteur kwam langs. Bleek de persoon die het ingemeten heeft een fout te hebben gemaakt waardoor de geleverde cabine niet past. We hadden dus de keuze, weken wachten voor een nieuwe productie of onze aannemer een stuk van de net geplaatste tegels te laten afslijpen. Om te voorkomen dat er wéér weken overheen zouden gaan, hebben we voor het tweede gekozen. 7) Weken later is de cabine gemonteerd, en ja hoor toen miste er alsnog onderdelen. Deze zijn later nagestuurd.
8) Klacht gemeld bij Brugman waarop we o.a. de reactie ontvingen; 'Die melding is niet bij ons bekend...-... graag verneem ik of er nog punten zijn die lopen zodat ik die voor u in bestelling kan nemen'. Daarvoor hebben we reeds contact gehad met de klantenservice, alles zou opgelost moeten worden, maar we dienen een klacht in zodat de juiste afdeling hiervan op de hoogte is, dit kan onderzoeken en waar mogelijk kan voorkomen voor toekomstige orders.
9) Fast forward enkele maanden; in de zomer hebben we ons bad niet gebruikt, toen het weer kouder werd uiteraard wel. Je bedenkt het niet, maar het bad lekte. Wie bel je als je alleen het sanitair bij Brugman besteld hebt en de aannemer/loodgieter het gemonteerd hebt als je badkamer blank staat? De aannemer natuurlijk, die kwamen meteen langs en kwamen erachter dat er een scheurtje in de overloopslang zat, waar alleen water doorheen komt als een vol bad leeg laat stromen. De overloopslang was reeds in de fabriek gemonteerd aan het bad, zo werd het bad dus geleverd. Dus wij weer terug naar Brugman, want zij hebben dus een bad geleverd waar iets mis mee is.
10) We moesten eerst bij Brugman bewijzen dat het wel ging om een fabrieksfout en gaf Brugman aan dat we Brugman hadden moeten bellen bij lekkage, en níet onze aannemer..... Dus dat zij daarom nu niet de kosten voor het lokaliseren van het lek willen betalen.
Hier zijn we momenteel nog over in discussie. Of nouja, discussie, er wordt niet meer gereageerd op mijn mails door de klantenservice.
11) Brugman gaf aan dat ze een nieuwe overloopslang zouden laten toesturen en dan zélf een monteur langssturen om dit op te lossen. Het pakketje met 'de overloopslang' ontvingen we vlot, fijn. Echter had de planning pas weken later tijd om langs te komen voor de montage.
12) Weer een paar weken later, vandaag, komt de monteur langs om de overloopslang te vervangen en ons bad weer te monteren. Blijkt op dit moment dat er geen overloopslang is geleverd maar een chiffon. Je verzint het niet. We zijn dus nu in discussie met Brugman over of zij dit - waarschijnlijk gezien de kerstperiode - zelf pas ergens de komende maanden kunnen oplossen, of dat wij een factuur mogen sturen en onze aannemer het binnen een week oplost. Telefonisch gaf de medewerker al aan dat dit tweede niet de bedoeling is.
Beste mevrouw,
Heel erg spijtig deze ervaringen met ons heeft. Graag stem ik uw review intern af waarna ik of mijn collega hier bij u op terug komt.
Met vriendelijke groet,
Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers
Ze konden niet aangeven in hoeverre de oude tegels verwijderd moesten worden dus ook niet een exacte prijsopgave. De verkoper, Bart Koster, heeft alle moeite gedaan om hierin tegemoet te komen. Plus hij had daar ook begrip voor in tegenstelling tot andere verkoop punten.
Beste Anja,
Dank je wel voor het delen van deze positieve ervaringen met het advies van onze collega, dit gaan we zeker ook aan hem overbrengen!
Met vriendelijke groet,
Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers
Prachtige keuken, snel geleverd en super goed gemonteerd. Goede begeleiding tijdens het hele proces. Heel veel dank!!
Beste meneer/mevrouw Van den Bergh,
Heel graag gedaan, wat leuk dat wij je nieuwe keuken mochten verzorgen! Wij wensen je heel veel kook plezier toe.
Met vriendelijke groet,
Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
Het uitzoeken van de keuken in Utrecht was al een feest! We werden net als bij de badkamer uitzoeken, weer geweldig door Jaimy geholpen en hij dacht goed met ons mee zodat we mooie spullen konden uitkiezen die binnen het budget vielen. Ook de levering en de montage gingen vlekkeloos met heel vriendelijke mannen. En het resultaat is in één woord geweldig!!
Beste Karin,
Wat fijn dat je nu lekker kunt genieten van je nieuwe keuken. Dank je voor de mooie complimenten.
Met vriendelijke groet,
Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
Alles is netjes afgehandeld. van het 1e gesprek tot levering en montage.
Beste meneer/mevrouw Vries,
Zoals je bij Brugman Keukens & Badkamers kan en mag verwachten! Dank je voor deze positieve 5 sterren review.
Met vriendelijke groet,
Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
Bij de aankoop van de keuken is mij niets verteld over 'meerwerk'. Het komt ook niet voor in het stappenplan 'van aankoop tot montage'.
De mij toegewezen aannemer kwam een uur en tien minuten te laat, hij wist dat ik weg moest maar bleef bij aankomst nog 5 minuten in zijn auto zitten.
Eenmaal binnen kwam hij snel tot een som van €4.475,- aan meerwerk, allemaal noodzakelijk...
In dit bedrag zit €900 voor een nieuw mechanische ventilatie omdat mijn oude volgens hem zeker binnenkort kapot zou gaan. Dit moest ik binnen een klein uur beslissen.
In overleg met de verkoper, die goed meedacht, werden alle punten nagelopen en geschrapt. Voor de nodige extra groep voor de quooker was de goedkopere oplossing de aanschaf van een combi-switch van €60,-
Bij de monteur heb ik nog een nieuw kraantje afgerekend van €15,- Mijn totale kosten meerwerk zijn dus €75,-
De aannemer was door het afzeggen van zijn lijstje in zijn wiek geschoten en heeft me nog twee keer telefonisch benaderd sloeg daarbij een voor mij intimiderende toon aan.
Ik heb het vertrouwen in hem opgezegd en hem ook niet de demontage van de oude keuken laten doen.
Monteur André Stolker heeft de keuken perfect en zeer secuur gemonteerd en was een prettige man in de omgang, dat heeft veel goed gemaakt.
Beste mevrouw Frankema,
Wij pakken uw review graag intern op en komen hier via deze weg of de klantenservice bij u op terug.
Met vriendelijke groet,
Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
-----------------------------------------------------------------------------------
10-12-2024
Beste mevrouw Frankema,
Wij betreuren de situatie met betrekking tot het meerwerk, helaas hebben we niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen, excuus hiervoor. Gelukkig kunt u nu lekker genieten van uw nieuwe keuken, wij wensen u heel veel kook plezier toe!
Met vriendelijke groet,
Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
Goed geholpen bij oriënteren van onze badkamer.
De verkoper in Hulst heeft ons prima geholpen en ook de nodige tijd ingestoken om tot een zeer tevreden eindresultaat te komen.
Het leveren van onze badkamer ook zeer tevreden,was op tijd,vriendelijke bezorgers!
Beste meneer/mevrouw Rompa,
Dank u voor de mooie complimenten, wat heerlijk dat je nu lekker kunt genieten van je nieuwe badkamer!
Met vriendelijke groet,
Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
Mooi keuken samen gesteld bij brugman groningen.
Goede hulp en een fijn team dat goed samen werkt.
Beste Brouwer,
We helpen je graag bij Brugman met het uitzoeken van jouw droomkeuken! Bedankt voor de positieve review.
Met vriendelijke groet,
Babs de Jong - Brugman Keukens & Badkamers
Dit is inmiddels al de derde keer bij Brugmans. Ze luisteren naar je wensen en zorgen zeker dat je niet met lege handen de deur uitgaat :)
Beste Jalarbi,
Met onze 50 jaar ervaring helpen we je bij Brugman graag van A tot Z! Bedankt voor de positieve beoordeling.
Met vriendelijke groet,
Babs de Jong - Brugman Keukens & Badkamers
Het is een bedrijf met deskundige vakmensen. Ze werken accuraat, ruimen alles op en nemen afval mee. Kortom: wij zijn er zeer tevreden over!
Beste Peter,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over Brugman! Bedankt voor de positieve beoordeling en veel kookplezier.
Met vriendelijke groet,
Babs de Jong - Brugman Keukens & Badkamers
Wat een extreem slechte service! Echt schandalig na het in één keer afnemen van een keuken, een badkamer en twee toiletten! Door een fout van de winkelmedewerker bij Brugman Amersfoort welke een verkeerde kleurcode in onze bestelling heeft toegevoegd hebben wij een verkeerde tegel in ons toilet geplaatst gekregen.
We hebben een mooie petrol kleurige geglazuurde tegel besteld. Deze zat in de winkel op de muur en helaas was hier geen kleurcode van zichtbaar. In de offerte opgemerkt dat hij wel fel uitviel. Winkelmedewerker gaf aan zeker te weten dat dit de tegel was welke wij voor ogen hadden. Bij de levering kwamen de kleurcodes overeen met de offerte en ook de kleur leek op het oog (op basis van een losse tegel) het zelfde.
Eenmaal op de muur bleek het om een schreeuwerige turquoise kleur te gaan. Mooie tegel maar de kleur is echt spuuglelijk!
Brugman gevraagd om mee te denken met een oplossing. Leggen de fout volledig bij ons en willen ons niet tegemoet komen.
Verschillende aannemers gevraagd een offerte te maken. De kosten voor de werkzaamheden om het te herstellen zijn ruim €2000,-.
Brugman, we hebben beide een fout gemaakt. Wij staan nog steeds open om beide hand in eigen boezem te steken en de rekening door de helft te doen!
Beste mevrouw Van Hout,
Graag overleggen wij uw klacht intern en komen hier via deze weg of de klantenservice bij u op terug.
Met vriendelijke groet,
Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
---------------------------------------------------------------
09-12-2024
Beste mevrouw Van Hout,
In verband met uw review hebben we uw dossier intern nogmaals besproken en vanuit onze klantenservice hebben we u hierover afgelopen vrijdag per e-mail nogmaals bericht. De nieuwe tegels hebben we u kosteloos nageleverd, echter zullen wij kosten voor de vervanging van de reeds geplaatste tegels niet vergoeden. We kunnen u niet anders berichten dan dat we dit standpunt handhaven.
Met vriendelijke groet,
Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers
Het uitzoeken van een nieuwe keuken of badkamer is een belangrijke en spannende stap in je leven die je waarschijnlijk niet vaak maakt. Wij begrijpen het belang van betrouwbare informatie en daarom bieden wij je een uitgebreide collectie aan ervaringen met Brugman. Op deze pagina pagina kun je alle reviews van Brugman vinden die jou helpen een weloverwogen keuze te maken. Van Brugman keuken reviews tot reviews van Brugman badkamers, elke recentie is afkomstig van echte klanten die hun droomkeuken of -badkamer bij ons hebben gevonden. Wij staan voor transparantie en eerlijkheid en jouw tevredenheid staat bij ons voorop. Daarom nodigen we je uit om na je aankoop ook jouw ervaringen met Brugman keukens en badkamers te delen.
Bij Brugman keukens en badkamers hechten we veel waarde aan de feedback van onze klanten. Of het nu gaat om de service, het ontwerp of de installatie, elke review helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren en toekomstige klanten de beste ervaring te bieden. Op deze pagina vind je een diverse ervaringen met Brugman, van enthousiaste verhalen over onze keukens tot tevreden recensies over onze badkamers. Elke ervaring met Brugman is uniek en draagt bij aan ons voortdurende streven naar perfectie. Wij zijn ook geïnteresseerd in jouw verhaal. Heb je onlangs een keuken of badkamer bij Brugman aangeschaft? Deel dan jouw review met Brugman en help anderen bij het maken van hun keuze. Jouw mening is voor ons van onschatbare waarde.