Profiteer nu van stapelkorting tijdens Brugmania!

Profiteer nu van stapelkorting tijdens Brugmania!

Klantportalen keukens en sanitair

Klantportaal keukens

Ordergegevens inzien

Status van jouw melding volgen

24/7 service melden

Servicebezoek plannen

Heb je nog geen account?

Heb je nog geen account voor het klantportaal keukens en wel een keuken bij Brugman gekocht? Vraag hier dan je account aan.

Klantportaal sanitair

Ordergegevens inzien

Wil je een service melden voor jouw sanitair?

Meld eventuele service voor je sanitair order via het servicenummer 0416 - 675 400 (NL).

Liever telefonisch contact?

Bel met ons servicenummer: 0416 - 675 400 (NL).
Momenteel zijn wij voor keukens en sanitair van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur. We helpen je graag!


Linda
Klantenservice

Meest gestelde vragen over keukens

Aankoop
Betaling
Bezorging
Inmeten
Montage
Garantie
Onderhoud
Overige
Aankoop
Betaling
Bezorging
Inmeten
Montage
Garantie
Onderhoud
Overige
Wat als ik na de koop nog iets wil veranderen aan mijn keuken?

Dat is geen probleem. Je kan je nieuwe keuken nog aanpassen totdat de keuken bij de fabrikant besteld is. De bestelling van de keuken wordt geplaatst na het inmeten en na controle door speciale ordercontroleurs van onze afdeling op het servicekantoor.

Wat houdt het in als ik een keuken koop op afroep?

Dat betekent dat wij jouw keuken hebben gereserveerd bij de fabrikant. Deze keuken is nog niet geproduceerd, maar wel door jou gekocht. Je kunt jouw keuken nu nog aanpassen. Na het definitief plaatsen van de bestelling gaat het produceren van de keuken van start en bepalen we in overleg met jou wanneer de keuken klaar moet zijn. Wij bieden je de service om jouw keuken kosteloos op afroep te laten staan. Jouw keuken mag maximaal twee jaar op afroep staan.

Krijg ik bij Brugman een tekening van mijn nieuwe keuken?

Onze keukenadviseurs zijn specialisten in persoonlijk advies. Wanneer u een goed beeld hebt van uw nieuwe keuken maken zij een 2D- of 3D tekening van de keuken. In een 3D tekening kunnen zij zelfs een deel van de woon- of eetkamer meenemen zodat u precies kunt zien hoe de keuken in uw woning eruit gaat zien. Op onze website kunt u zelf ook een 3D tekening maken. Wanneer alles definitief is, ontvangt u ook een leidingschema. Dit is een tekening van hoe leidingen (zoals voor gas, water en elektriciteit) moeten worden aangelegd als voorbereiding op de plaatsing van uw keuken.

Kan ik bij Brugman altijd een offerte aanvragen?

Je kunt bij ons altijd een vrijblijvende offerte aanvragen. Ook bestaat de mogelijkheid om een 2D- of 3D te laten maken zodat je een goed beeld krijgt van hoe de keuken in jouw woning eruit gaat zien. Het is handig om hiervoor een afspraak te maken in een van onze showrooms zodat wij alle tijd voor jou hebben.
 

Hoe zit het met de betaling van mijn keuken?

Je hebt twee betalingsopties:

  1. Je betaalt bij de levering van de keuken aan onze chauffeur. Houd er rekening mee dat het pinlimiet hoog genoeg is ingesteld.

  2. Je rekent het bedrag via de pinautomaat af in onze showroom.

Moet ik een aanbetaling doen?

Ja, je betaalt bij ons altijd 15% aan.

Wat is de levertijd van een keuken?

De gemiddelde levertijd van een keuken is 8 tot 12 weken. Dit is veelal afhankelijk van de grootte, specifieke wensen en het merk van de keuken. Er is veel mogelijk als je jouw keuken snel nodig heeft. Informeer hiernaar bij jouw keukenadviseur.

Als een korte levertijd echt belangrijk is kun je ook informeren naar onze uitverkoop keukens. Deze kunnen direct uit de showroom geleverd worden en hierop krijg je korting tot wel 70%.

Wat als mijn keuken op een etage geleverd moet worden?

Wij zijn in bezit van een eigen ladderlift, waardoor we ook kunnen leveren wanneer je op een etage woont. In de meeste gevallen gaat deze lift tot en met de 3e etage. Woon je hoger dan een 3e etage? Dan zijn de kosten voor bijvoorbeeld een hijskraan voor eigen rekening.

Wat zijn de bezorgkosten van een keuken?

In Nederland en België betaal je geen bezorgkosten. Wil je de keuken in een ander land geleverd hebben? Informeer dan bij de keukenadviseur naar de bezorgkosten.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn keuken geleverd en gemonteerd wordt?

Brugman doet in eerste instantie een voorstel voor het leveren en monteren van de keuken. Dit wordt op weekbasis bepaald. Dit gaat uiteraard altijd in overleg. Wanneer je bijvoorbeeld op vakantie bent of een nieuwbouwwoning hebt, dan kijken we samen met jou naar een geschikte week voor levering. We houden je verder op de hoogte op welke datum en tijdvak we de keuken komen leveren.

Wordt de keuken op de dag van levering direct gemonteerd?

De levering en montage worden los van elkaar gepland. De keuken wordt één werkdag na levering gemonteerd.

Worden keukens ook in het weekend geplaatst?

Nee, dit is altijd van maandag tot en met vrijdag.

Levert Brugman ook in het buitenland?

Ja, dit is geen probleem. Informeer bij de keukenadviseur naar de mogelijkheden voor bezorging in het buitenland. De bezorgkosten buiten Nederland en België zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik een inmeetafspraak plannen?

Het beste kun je contact opnemen met de showroom waar je de keuken hebt gekocht. Bekijk hier onze contactgegevens per showroom. https://www.brugman.nl/vestigingen/ 

Kan ik ook zelf de keuken inmeten?

Dit is alleen mogelijk als je ook de keuken zelf monteert. In dit geval neem je zelf de verantwoordelijk. We adviseren daarom altijd om de inmeting te laten doen door onze gespecialiseerde inmeters. Bovendien is de inmeting voor jou altijd kosteloos.

Wat gebeurt er bij een inmeetafspraak?

Om ervoor te zorgen dat jouw nieuwe keuken straks perfect in de ruimte past, komt er een gespecialiseerde inmeter bij je langs. We gaan als volgt te werk:

  • De inmeter meet de ruimte op door middel van een laser en kijkt naar de plaats van ramen en deuren.

  • Daarnaast bekijkt de inmeter hoe jouw nieuwe keuken veilig naar de keukenruimte getransporteerd kan worden.

  • De inmeter maakt hier een gedetailleerd verslag van, zodat de keuken kan worden besteld en er niets meer mis kan gaan op het moment dat de keuken geplaatst en gemonteerd wordt.

Wat als ik een nieuwbouwwoning heb?

Wanneer je een nieuwbouwhuis hebt, dan moeten de binnenmuren er al staan om de inmeting te kunnen doen.

Kan de inmeting ook plaatsvinden als de ‘oude’ keuken er nog staat?

Dit is geen probleem. Bij een bestaande woning mag de oude keuken er nog gewoon staan tijdens de inmeting.

Moet ik bij de inmeting aanwezig zijn?

Het is belangrijk dat je tijdens het inmeten thuis bent, zodat je vragen kunt stellen en het inmeetrapport kunt tekenen.

Op welk moment vindt de inmeting plaats?

Wanneer je getekend hebt voor de keuken, dan gaan we volgende data plannen:

  1. Datum voor de inmeetafspraak

  2. Datum voor levering

  3. Indien de keuken door ons gemonteerd wordt, de datum voor de montage.

Hoeveel tijd neemt een inmeting in beslag?

De inmeting duurt ongeveer 1 uur. Meestal reserveren wij één dagdeel voor het inmeten, zodat je weet wanneer we ongeveer langskomen.

Wat zijn de kosten van een inmeting?

De inmeting is kosteloos.

Wat als ik nog niet precies weet wanneer mijn nieuwe keuken geleverd moet worden?

Als je nog niet weet wanneer jouw nieuwe keuken geleverd moet worden, bijvoorbeeld als je een nieuwbouwhuis hebt gekocht, dan kan je de keuken op afroep kopen. Onder het kopje ‘Aankoop’ lees je wat dit inhoudt.

Wat houdt montage van mijn keuken precies in?

De montage van jouw keuken neemt grofweg een hele werkdag in beslag. Je kunt de monteur daarom tussen 7.00 en 7.30 uur bij jouw op de stoep verwachten. We beginnen de dag met het uitpakken en nogmaals controleren van de goederen. Vervolgens monteren we de keuken volgens het inmeetrapport en leveren we jouw nieuwe keuken op. Wanneer je het opleverrapport hebt getekend, dan zit het werk van de monteur erop. Er rest nu nog één ding: het aansluiten van de apparatuur. Dit is in principe iets wat je zelf kunt doen of regelen, maar wanneer je liever heeft dat wij de apparatuur aansluiten, is dit ook geen enkel probleem. Je dient dit dan van tevoren bij jouw keukenadviseur aan te geven.

Wat zijn de kosten van montage?

De kosten van het monteren van de keuken zijn afhankelijk van meerdere factoren, zoals de grootte van de keuken en extra werk zoals betegeling en het leggen van leidingen. Dit kunnen we het beste inschatten wanneer de keuken volledig is ontworpen.

Hoe lang duurt het monteren van de keuken?

De montage van jouw keuken neemt grofweg een hele werkdag in beslag. Je kunt de monteur daarom meestal tussen 7.00 en 7.30 uur bij jou op de stoep verwachten. Het werkelijke tijdstip wordt uiteraard met jou besproken.

Wordt bij de montage van mijn keuken ook alle apparaten aangesloten?

Standaard worden bij de montage de apparaten niet aangesloten. Uiteraard kunnen wij dit wel voor jou verzorgen. Wanneer je dit aangeeft bij jouw keukenadviseur zorgen we ervoor dat er een monteur bij jou komt die gekwalificeerd is om de apparatuur aan te sluiten.

Wie monteert mijn keuken?

Je kunt kiezen of je de keuken zelf wilt monteren of dat door onze eigen monteurs wilt laten doen. Onze monteurs zijn intern opgeleid en worden continue bijgeschoold. Afhankelijk van de grootte van de keuken komen er één of twee monteurs jouw keuken monteren. De keuken wordt één werkdag na levering gemonteerd.

Hoe lang heb ik garantie op mijn nieuwe keuken?

Je hebt 5 jaar garantie op jouw nieuwe keuken. Dat is vijf jaar lang compleet zorg- en risicovrij genieten van jouw keuken. Dit is met uitzondering van het werkblad en de apparatuur. De garantie op de keuken verloopt volledig via Brugman.

Hoe lang is de garantie op het werkblad?

Je ontvangt 2 jaar garantie op het werkblad.

Hoe lang is de garantie op de apparatuur?

De service en garantie van apparaten wordt door de fabrikant verzorgd. Je kunt rechtstreeks contact opnemen met het merk van het betreffende apparaat om een servicebezoek in te plannen. Elke fabrikant hanteert een andere garantie op hun producten.

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Bekijk hier de garantievoorwaarden.

Wat als de garantietermijn is verlopen?

Wij bieden altijd de mogelijk om reparaties uit te voeren voor jouw keuken. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice via de bovenstaande contactgegevens.

Hoe onderhoud ik mijn keuken van Brugman?

Gebruik daarvoor de speciaal ontwikkelde Bling-set, verkrijgbaar bij Brugman. De samenstelling van Bling zorgt voor een hygiënische en stralende keuken. Afhankelijk van de materialen in jouw keuken kies je een van de verschillende onderhoudssets.

Wat zijn de bedrijfsgegevens van Brugman Keukens?

Brugman Keukens BV
Gragtmansstraat 3
5145 RA Waalwijk
Nederland

KVK 18063517
BTW NL 8097.85.171
E-mail info@brugman.nl
Telefoon: 0416-675400

Is Brugman CBW-erkend?

Brugman heeft CBW-erkenning waarmee we gegarandeerde zekerheid bieden. Met deze CBW-erkenning hebben wij verkoopwaarden die jou extra goed beschermen bij de aankoop van jouw keuken. Onafhankelijke klachtafhandeling en garantie zijn zo voor jou vanzelfsprekend. Mochten er onverhoopt geschillen voorkomen, dan neemt CBW de zaken over en geeft garantie af. Bekijk hier onze CBW-voorwaarden.

Meest gestelde vragen over badkamers

Aankoop
Betaling
Bezorging
Inmeten
Montage
Garantie
Overige
Aankoop
Betaling
Bezorging
Inmeten
Montage
Garantie
Overige
Wat als ik na de koop nog iets wil veranderen aan mijn badkamer?

Dat is geen probleem. Je kunt jouw nieuwe badkamer nog aanpassen totdat de badkamer bij de fabrikant besteld is. De bestelling van de badkamer wordt geplaatst na het inmeten en na controle door speciale ordercontroleurs van onze afdeling op het servicekantoor.

Wat houdt het in als ik een badkamer koop op afroep?

Dat betekent dat wij jouw badkamer hebben gereserveerd bij de fabrikant. Deze badkamer is nog niet geproduceerd, maar wel door jou gekocht. Je kunt jouw badkamer nu nog aanpassen. Na het definitief plaatsen van de bestelling gaat het produceren van de badkamer van start en bepalen we in overleg met jou wanneer de badkamer klaar moet zijn. Wij bieden je de service om jouw badkamer kosteloos op afroep te laten staan. Jouw badkamer mag maximaal twee jaar op afroep staan.

Krijg ik bij Brugman een tekening van mijn nieuwe badkamer?

Onze badkameradviseurs voorzien je van persoonlijk advies voor jouw badkamer. Zij vertalen jouw wensen naar een 2D- of 3D-tekening van de badkamer. Op onze website kun je zelf ook een 3D-tekening maken. Wanneer alles definitief is, ontvang je ook een leidingschema. Dit is een tekening van hoe leidingingen (zoals voor water en elektriciteit) moeten worden aangelegd als voorbereiding op de plaatsing van jouw badkamer.

Kan ik bij Brugman altijd een offerte aanvragen?

Je kunt bij ons altijd een vrijblijvende offerte aanvragen. Ook bestaat de mogelijkheid om een 2D- of 3D-tekening te laten maken zodat je een goed beeld krijgt van hoe de badkamer in jouw woning eruit gaat zien. Het is handig om hiervoor een afspraak te maken in een van onze showrooms zodat wij alle tijd voor jou hebben.

Waar kan ik mijn ordernummer terugvinden?

Het ordernummer vind je terug op jouw factuur. Wanneer je contact met ons opneemt, vragen wij altijd om jouw ordernummer. We adviseren daarom ook om deze goed bij de hand te houden. Zo kunnen we je zo snel mogelijk van dienst zijn.

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Ja, dat is mogelijk. Er zijn wel kosten verbonden aan het annuleren van je bestelling. Bij Brugman hanteren we het volgende annuleringsbeleid: 

  • Indien een order binnen 48 uur wordt geannuleerd worden 5% annuleringskosten in rekening gebracht, met een minimum van € 500,-.
  • Indien een order nog op afroep staat worden er 30% annuleringskosten in rekening gebracht. 
  • Indien de order al in bestelling staat bedragen de annuleringskosten 50% over het totale orderbedrag. 


Indien je jouw bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met jouw badkameradviseur, de showroom waar je de badkamer hebt gekocht of rechtstreeks met de afdeling financieel juridische zaken via fjz@brugman.nl. 

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, hebben wij bij een annulering het volgende nodig:

  • Jouw klantnummer + duidelijke vermelding van de naam waarop de order staat;
  • Jouw koopovereenkomst, liefst als bijlage in de mail;
  • De reden van jouw annulering, wij vinden het ontzettend vervelend als je wilt annuleren en willen hier graag indien mogelijk van leren.
Hoe zit het met de betaling van mijn badkamer?

Je hebt twee betalingsopties:

  • Je betaalt voorafgaand aan de levering. In dit geval vragen wij je het bedrag tijdig naar ons over te maken. Houd hierbij rekening met de verwerkingstijd van jouw bank, de verwerking van een bouwdepot duurt doorgaans langer dan een reguliere verwerkingstijd
  • Je betaalt op het moment van levering. In dit geval vragen wij je zorg te dragen voor voldoende saldo op bankrekening. Houd er daarnaast rekening mee dat het pinlimiet hoog genoeg is ingesteld.
Moet ik een aanbetaling doen wanneer ik bij Brugman een badkamer koop?

Ja, je betaalt bij ons altijd 15% aan.

Wat is de levertijd van een badkamer?

Bij Brugman werken we met verschillende leveranciers, verspreid over Europa. De levertijd kan enorm verschillen per leverancier. De gemiddelde levertijd van een badkamer is 8 tot 12 weken. Daarnaast is de levertijd afhankelijk van de grootte, specifieke wensen en het merk van de badkamer.

Wat als mijn badkamer op een etage geleverd moet worden?

Onze chauffeur(s) tillen al jouw spullen naar de verdieping van de badkamer, behalve de tegels. Dit is arbotechnisch niet toegestaan, omdat de lichamelijke belasting dan te groot is. Je dient er zelf voor te zorgen dat de tegels droog en vorstvrij staan. Indien nodig schakelen wij een derde partij in die voor een lift zorgt, waarmee de tegels naar de juiste verdieping worden getransporteerd. De kosten voor de lift zijn voor eigen rekening. Woon je hoger dan een 3e etage? Dan zijn de kosten voor bijvoorbeeld een hijskraan voor eigen rekening.

Wat zijn de bezorgkosten van een badkamer?

In Nederland en België betaal je geen bezorgkosten. Wil je de badkamer in een ander land geleverd hebben? Informeer dan bij de badkameradviseur naar de bezorgkosten.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn badkamer geleverd en gemonteerd wordt?

Brugman doet in eerste instantie een voorstel voor het leveren en monteren van de badkamer. Dit wordt op weekbasis bepaald. Dit gaat uiteraard altijd in overleg. Wanneer je bijvoorbeeld op vakantie bent of een nieuwbouwwoning hebt, dan kijken we samen met jou naar een geschikte week voor levering. We houden je verder op de hoogte op welke datum en tijdvak we de badkamer komen leveren.

Wordt de badkamer op de dag van levering direct gemonteerd?

Nee, de levering en montage worden los van elkaar gepland. De volledige installatie van de badkamer duurt ongeveer 4 weken.

Worden badkamers ook in het weekend geplaatst?

Nee, dit is altijd van maandag tot en met vrijdag.

Levert Brugman ook in het buitenland?

Ja, dit is geen probleem. Informeer bij de badkameradviseur naar de mogelijkheden voor bezorging in het buitenland. De bezorgkosten buiten Nederland en België zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik mij zo goed mogelijk voorbereiden op de levering?

Om ervoor te zorgen dat de levering vlot en soepel verloopt, adviseren wij je om voldoende ruimte vrij te maken voor de artikelen. De omvang van de artikelen is namelijk vaak groter dan verwacht. Indien mogelijk, zorg dan voor een ruimte nabij de badkamer waar de artikelen veilig en vochtvrij staan.

Wat moet ik doen nadat de badkamer geleverd is?

Om er zeker van te zijn dat je de juiste spullen onbeschadigd in ontvangst hebt genomen, vragen wij je de geleverde spullen en materialen te controleren. Mocht er iets beschadigd zijn of missen, dan lossen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor je op. Na levering heb je 5 dagen de tijd om dit bij ons te melden. Daarna vervalt de reclamatietermijn. Is alles compleet en onbeschadigd? Dan kan de aannemer gelijk starten met de installatie.

Kan ik een afspraak maken voor het inmeten van mijn badkamer?

Helaas kun je geen afspraak maken voor het inmeten van de badkamer met ons. Het inmeten is de eigen verantwoordelijkheid. Heb je hier vragen over, neem dan gerust contact op met een van onze adviseurs.

Kan ik zelf de badkamer inmeten?

Ja, het inmeten van de badkamer is jouw eigen verantwoordelijkheid. Uiteraard kan je hiervoor een aannemer vragen.

Wat gebeurt er bij een inmeetafspraak?

De badkamer wordt ingemeten door jouw aannemer. Hij zorgt ervoor dat de badkamer straks perfect in jouw ruimte past. We gaan als volgt te werk:

  • De aannemer meet de ruimte op door middel van een laser en kijkt naar de plaats van de ramen en deuren.
  • Daarnaast bekijkt de aannemer hoe jouw nieuwe badkamer veilig naar de badkamerruimte getransporteerd kan worden.
  • De aannemer maakt hier een gedetailleerd verslag van en legt zijn bevindingen vast in een inmeetrapport. Onze experts controleren dit rapport op de orderverwerking volledig, zodat alles in de ruimte past en technisch haalbaar is. 
Wat als ik een nieuwbouwwoning heb?

Wanneer je een nieuwbouwhuis hebt, dan moeten de binnenmuren er al staan om de inmeting te kunnen doen.

Kan de inmeting ook plaatsvinden als de ‘oude’ badkamer er nog staat?

Dit is geen probleem. Bij een bestaande woning mag de oude badkamer er nog gewoon staan tijdens de inmeting.

Moet ik bij de inmeting aanwezig zijn?

Wanneer je het inmeten door een aannemer laat doen, is het belangrijk aanwezig te zijn om eventuele vragen te kunnen stellen.

Op welk moment vindt de inmeting plaats?

Wanneer je getekend hebt voor de badkamer, gaan we de volgende data inplannen:

  1. Datum voor het inmeten 
  2. Datum voor levering
  3. Indien de badkamer door ons gemonteerd wordt, de datum voor de montage
Hoeveel tijd neemt een inmeting in beslag?

De inmeting duurt ongeveer 1 uur. Maar check dit bij de aannemer die de inmeting voor je uitvoert.

Wat als ik nog niet precies weet wanneer mijn nieuwe badkamer geleverd moet worden?

Als je nog niet weet wanneer jouw nieuwe badkamer geleverd moet worden, bijvoorbeeld als je een nieuwbouwhuis hebt gekocht, dan kan je de badkamer op afroep kopen. Onder het kopje ‘Aankoop’ lees je wat dit inhoudt.

Wat houdt montage van mijn badkamer precies in?

Na de levering van jouw badkamer kan de aannemer gelijk starten met de installatie. Hij zorgt ervoor dat de badkamer op de juiste wijze wordt geïnstalleerd en dat de badkamer perfect in de ruimte past. De montage betreft eventuele voorinstallatie van leidingen en inbouwdelen, betegeling, het plaatsen van de meubels en installeren van de kranen.

Wat zijn de kosten van montage?

De kosten van het monteren van de badkamer zijn afhankelijk van meerdere factoren, zoals de grootte van de badkamer en extra werk zoals betegeling en voorinstallatie van leidingen en inbouwdelen. Dit kunnen we het beste inschatten wanneer de badkamer volledig is ontworpen.

Hoe lang duurt het monteren van de badkamer?

De volledige installatie van de badkamer duurt ongeveer 3 tot 4 weken. In de eerste week wordt de oude badkamer gesloopt en de voorinstallatie gedaan van leidingwerk en eventuele inbouwdelen. In week 2 en eventueel 3 wordt de badkamer betegeld. Daarna vindt de montage plaats. Dit houdt in het plaatsen of ophangen van de meubels en het monteren van de kranen.

De installatie duurt langer wanneer je naast de badkamer ook een toiletruimte hebt afgenomen. Ook wanneer je speciale artikelen zoals maatwerk douchewanden of stoomcabines hebt afgenomen, duurt de installatie langer.Jouw aannemer overlegt de duur van de montage in deze gevallen. Maatwerk duurt langer omdat standaard maatvoering geen mogelijkheid is of omdat je een specifiek product hebt. Om dit passend te maken in jouw badkamer wordt er na het betegelen gemeten welke maatvoering er dient te worden gehanteerd. Daarna wordt het benodigde maatwerk speciaal voor jou in productie genomen. Wanneer jouw product uit het productieproces komt, wordt het product gecontroleerd, waarna er een afspraak voor plaatsen met je wordt gemaakt.

Wie monteert mijn badkamer?

Je kunt kiezen of je de badkamer zelf wilt monteren of dat door een monteur wilt laten doen. Afhankelijk van de grootte van de badkamer komen er één of twee monteurs jouw badkamer installeren.

Wat gebeurt er met het afval van de montage?

Indien je de montage hebt afgenomen bij Brugman heb je tijdens verkoop de mogelijkheid gehad om als service het afval op te laten ruimen door de aannemer. Als je hier niet voor hebt gekozen dit af te nemen, ben je zelf verantwoordelijk voor het opruimen van het afval.

Hoe lang heb ik garantie op mijn nieuwe badkamer?

Gedurende het eerste gebruiksjaar geeft Brugman Badkamers je 100% garantie op materiaalkosten, het arbeidsloon en de voorrijkosten.
 
Na het eerste gebruiksjaar zal Brugman Badkamers de materiaalkosten, het arbeidsloon en de voorrijkosten volgens de volgende inschrijvingsprocedure voor haar rekening nemen.
 
Afbouwende garantie ziet er als volgt uit:
2e gebruiksjaar 80% van de kosten
3e gebruiksjaar 60% van de kosten
4e gebruiksjaar 40% van de kosten
5e gebruiksjaar 20% van de kosten
 
Zolang de fabrieksgarantie van kracht is zijn de garantiebepalingen van Brugman Badkamers ondergeschikt. Na de fabrieksgarantie dien je zelf de reparatienota aan de desbetreffende leverancier te voldoen. Deze garantie is niet bovenop de fabrieksgarantie.
 
*Buiten deze garantie vallen lampen, onderdelen vervaardigd van glas, rubber, emaille, verdere breekbare kunstofdelen en gebruiksslijtage.

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Bekijk hier de algemene voorwaarden.

Wat als de garantietermijn verlopen is?

Wij bieden altijd de mogelijk om reparaties uit te voeren voor jouw badkamer. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice via de bovenstaande contactgegevens.

Wat zijn de bedrijfsgegevens van Brugman Badkamers?

Brugman Badkamers BV
Gragtmansstraat 3
5145 RA Waalwijk
Nederland

KVK 92020402
BTW NL 8658.54.130.B.01
E-mail info@brugman.nl
Telefoon: 0416-675400

Is Brugman CBW-erkend?

Brugman heeft CBW-erkenning waarmee we gegarandeerde zekerheid bieden. Met deze CBW-erkenning hebben wij verkoopwaarden die jou extra goed beschermen bij de aankoop van jouw badkamer. Onafhankelijke klachtafhandeling en garantie zijn zo voor jou vanzelfsprekend. Mochten er onverhoopt geschillen voorkomen, dan neemt CBW de zaken over en geeft garantie af. Bekijk hier onze CBW-voorwaarden.

Meestgestelde vragen over het klantportaal keukens

  • Hoe kan ik een account aanvragen?

    Heb je al een keuken staan?
    Vraag eenvoudig je account aan via dit formulier! We verwerken je aanvraag zodat je snel toegang krijgt tot handige functies, zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. Vergeet ook niet om je mail even te checken op voorgaande mails van Brugman, het kan zijn dat je al een activatiemail hebt ontvangen!

    Heb je recent een Brugman keuken gekocht en nog geen toegang tot het klantenportaal?
    Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je klantenportaal te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via 0416 - 675 400, of vraag hier een account aan. 

  • Het lukt mij niet om in te loggen, wat moet ik nu doen?
    1. Ga naar de inlogpagina van het klantenportaal.
    2. Klik op 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in. 
    3. Je ontvangt een link in je mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
    4. Verander via de link het wachtwoord. 
    5. Probeer nogmaals om in te loggen met het nieuwe wachtwoord.
    6. Lukt dat niet, dan kun je ons ook bellen op 0416 - 675 400, of vul ons contactformulier in. We staan maandag tot en met vrijdag van 9:00-17:00 uur voor je klaar.
  • Ik heb een mail vanuit Brugman ontvangen om een account te activeren, is dit phishing?

    Nee, dit is geen phishing! Wanneer de mail afkomstig is van noreply@brugman.nl, kan je erop vertrouwen dat deze mail vanuit ons is.

  • Hoe vraag ik service aan via het klantenportaal?
    1. Service aanvragen is mogelijk door in te loggen op het klantenportaal
    2. Ga naar ‘Mijn orders’ en klik bij de desbetreffende order op de knop ‘Start serviceaanvraag’. 
    3. Kies het artikel waarop je de service wilt melden.  
    4. Leg vervolgens uit wat er aan de hand is en voeg foto’s van de situatie toe als bijlage. Een foto verduidelijkt de situatie en zorgt ervoor dat klantenservice sneller kan helpen. Mocht een foto niet zijn geüpload, dan kan het zijn dat hier alsnog om wordt gevraagd. 
    5. Na het sturen van de aanvraag, kan je bij ‘Mijn serviceaanvragen’ de status van je aanvraag bijhouden.
  • Hoe meld ik me aan voor het klantenportaal?

    Log in via deze pagina, vul je e-mailadres en wachtwoord in. Vervolgens ontvang je een code via de SMS of via een multifactor authenticatie app. Vul deze code in en je bent ingelogd! Heb je nog geen account, vraag dan hier een account aan.

  • Kan ik mijn factuur inzien via het klantenportaal?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk. De factuur is aan te vragen via 0416 - 675 400, of vul ons contactformulier in.

  • Kan ik de status van mijn lopende service ergens vinden?

    Ja, via het klantenportaal kan je bij ‘Mijn Serviceaanvragen’ de status van de lopende service volgen.