4.2
Goed 4.2 van 0-5 8988 beoordelingen
Schrijf een beoordeling

"Bij Brugman zijn we pas tevreden als u ook tevreden bent"

Jaap Lankamp Commercieel directeur Brugman

Deze beoordelingen zijn allemaal van echte klanten. Lees hier hoe we dat aanpakken.

Customer profile image
Gepubliceerd op 02 mei 2024

Vriendelijk personeel goede service…

Vriendelijk personeel goede service levering perfect !

Customer profile image
Gepubliceerd op 02 mei 2024

Nooit meer!!

In september 2023 hebben wij een nieuwbouw huis gekocht wat pas in juni 2025 opgeleverd zou worden. Omdat ons steeds werd verteld dat de kosten per jaar omhoog gaan, besloten wij in oktober een badkamer en keuken aan te schaffen, die je nog tot 3 maanden voor oplevering kon aanpassen. Eenmaal getekend werd er alleen om mijn handtekening gevraagd. Dit vond ik vreemd en ik vroeg nog expliciet of mijn vriend niet ook moest tekenen aangezien wij dit (en alle andere contracten) samen kochten. “Nee joh, is toch logisch dat je dit samen koopt, dat weten wij wel”. Niet wetende dat dit problemen ging opleveren, stond dus alleen mijn eigen handtekening hier. Helaas in februari zijn wij uit elkaar gegaan en hebben wij het nieuwbouwhuis, de hypotheek en dus ook de keuken en badkamer moeten annuleren. Overal kwamen we er met een sisser vanaf, door deze nare omstandigheden werd er gelukkig rekening gehouden met ons. Maar Brugman vond het nodig om ons toch nog een trap na te geven en annuleringskosten te vragen voor een keuken die op afroep stond en pas na 1,5 jaar geleverd zou worden op een adres wat nog niet eens bekend was. Toen ik na 8x de winkel bellen en mailen eindelijk het legal team op de mail had, was de boodschap; “Uw ex-partner is geen partij in deze want alleen uw handtekening staat eronder. Verder is het uw eigen beslissing uit elkaar te gaan en maken wij hierdoor verlies (welk verlies als er nog helemaal niets is uitgevoerd zou je denken). We komen met een schappelijk bedrag want we zouden immers ook de keuken gewoon op de stoep kunnen zetten”. In artikel 14.2, van de CBW-erkende voorwaarden, staat duidelijk dat wanneer nakoming van de overeenkomst voor een van de partijen deels of geheel onmogelijk is door een oorzaak die hem niet kan worden toegerekend, zij het recht hebben om de overeenkomst geheel te ontbinden. Maar, volgens hun is het ons wel aan te rekenen. Ook al is er geen huis en hypotheek meer, ze kunnen natuurlijk de keuken gewoon op straat plaatsen? Na meermaals mailen negeerde Yvonne (ontzettend onprofessionele en onbeschofte medewerker juridisch team) onze laatste mail en kwam een maand later met een mail dat wij haar niet geantwoord hadden. We hebben toen een aangetekende brief gestuurd met al het mailverkeer, maar ook dit had geen zin. Ze blijven bij hun standpunt en we moeten nu betalen anders gaat het naar incasso. Dus al met al een ontzettend nare situatie. NOOIT MEER BRUGMAN!!! Geldwolven zijn het.

Customer profile image
Gepubliceerd op 02 mei 2024

Geweldig!

Van het eerste contact tot montage is alles op heel prettige wijze precies volgens afspraak gerealiseerd. Met een geweldige keuken als eindresultaat. Zeer tevreden en van harte aanbevolen.

Ons service team

Beste meneer/mevrouw Moll,

Dank je voor je aanbeveling, leuk dat wij je nieuwe keuken mochten verzorgen. Geniet ervan!

Met vriendelijke groet,

Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 01 mei 2024

Snelle hulp en vakkundige medewerkers

Snelle hulp en vakkundige medewerkers

Ons service team

Beste Casper,

Zoals je van Brugman Keukens & Badkamers kan en mag verwachten! Dank je voor deze positieve review.

Met vriendelijke groet,

Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 30 april 2024

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen, out of the box, meedenken, eerlijk in wat wel kan en wat niet kan.

Ons service team

Beste heer Lammers,

Vriendelijkheid, meedenken en duidlijkheid geven is wat wij als Brugman heel belangrijk vinden. Dank je voor de mooie complimenten.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 29 april 2024

Prima snelle service

Prima snelle service, we hadden een barst in het keukenblad, deze is vervangen door een nieuwe

Ons service team

Beste Karel,

Het doet ons goed dat je zo tevreden bent over de verleende service, dit is wat wij als Brugman heel belangrijk vinden.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 29 april 2024

13 in een dozijn keukenbedrijf

Wat mij betreft genomineerd voor de prijs “slechtste klantenservice 2024”.
Er is al betaalt dus je zoekt het maar uit mentaliteit.

Ons service team

Beste Daan,

Het spijt ons om te lezen dat u niet tevreden bent. Graag willen wij uw dossier inzien om zo een juist beeld te krijgen maar helaas ontbreekt uw ordernummer. Kunt u het nummer via Truspilot doorgeven, bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 29 april 2024

Je wordt gehoord.

Van aankoop, advisering tot plaatsing en achteraf service staat de klant centraal.

Ons service team

Beste Jan,

Met meer dan 50 jaar ervaring is dat wat jij van Brugman mag verwachten. Dank je voor de geweldige beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 28 april 2024

Harde en nette werkers.

Joost en Frank zijn harde werkers. Zij werken zeer netjes.
En waar overleg nuttig is overleggen ze met je.
In 1,5 week tijd was de badkamer naar alle tevredenheid geplaatst.

Ons service team

Beste Hans & Aranca,

Met onze 50 jaar ervaring helpen we je bij Brugman graag van A tot Z! Veel plezier met de nieuwe badkamer.

Met vriendelijke groet,

Babs de Jong - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 28 april 2024

Heel erg tevreden

Het persoonlijk contact is uitstekend verzorgd, dit helpt heel erg met het uitzoeken van een droomkeuken. Er wordt daarnaast veel tijd gestoken in het gehele proces, van voor- tot nazorg. Een aanrader voor iedereen.

Ons service team

Beste Jonathan,

We helpen je graag met het kiezen van je droomkeuken! Bedankt voor de beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Babs de Jong - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 28 april 2024

Alles werd goed uitgelegd en afspraken…

Alles werd goed uitgelegd en afspraken werden nagekomen

Ons service team

Beste,

Bedankt voor het delen van je ervaring! Veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet,

Babs de Jong - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 26 april 2024

Bespaar jezelf een hoop stress en gedoe, koop je keuken ergens anders.

Keuken besteld, bestaande Quooker-kraan was aanwezig. Geen probleem volgens de verkoper.

Een maand later word ik gebeld; toch probleem.

Na vele telefoontjes over en weer kreeg ik bericht: als ik afzag van garantie op de montage, zouden ze de kraan toch monteren.

Eén dag voor de levering een mailtje: we doen het toch niet, zoek het maar uit.

Men doet tot twee keer toe de toezegging een Quooker te monteren en komt hier tot twee keer toe op terug.

"Ik bel u terug voor 16:00". Uiteraard niet teruggebeld.

Bespaar jezelf een hoop stress en gedoe, koop je keuken ergens anders.

Ons service team

Beste heer Brouwers,

Het spijt ons dat u deze ervaring hebt opgedaan wat zeker niet onze intentie is geweest.
Vanuit onze afdeling service heb ik begrepen dat er vanmorgen contact met u is geweest om uw melding te bespreken. Uiteraard gaan wij hierover ook in gesprek met uw verkoopadviseur waarna ik of een van mijn collega's hier bij u op terugkomt.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 26 april 2024

keuken gekocht in Wateringen en alles…

keuken gekocht in Wateringen en alles was in principe goed geregeld.
Echter de inmeter had het composiet werkblad te groot in gemeten , en ik had hier de betonnen muren moeten aanpassen wordt nu gezegd .
ze verschuilen zich nu achter het feit dat ik voor akkoord getekend heb ,maar ik vraag me af waarom en hoe meet die man m dan in?
alle kosten mbt aanpassen werkblad zouden voor mijn rekening komen ,zoals ophalen bij mij thuis en dan naar distrubitiecentrum brugman waalwijk en dan naar de leverancier composietblad , vervolgens ophalen daar weer naar waalwijk en daarna op transport naar mij . Tijd die dit ging duren kon men niet inschatten.
zelf laten doen was/is voor eigen risico.
Tevens kapotte spoelkast en verkeerde hogekast voor oven en magnetron ontvangen
deze wil men opnieuw leveren maar dan moet ik zorgen dat zij gelijk de oude kasten retour mee krijgen.
dit betekend dat ik daags voor leveren de hele keuken uit elkaar moet trekken en dan maar hopen dat er niets stuk gaat en de nieuwe kasten goed zijn
afdeling service denk hierin totaal niet met de ons (de klant)mee.
nog contact gehad met de winkel ,maar deze stuurt ons terug naar de service afdeling.
Denk dat de bedoeling is dat je van verdere acties afziet en de zaak daarmee klaar is.
je wordt er in elk geval wel moedeloos van

Ons service team

Beste heer

Heel erg spijtig dat u het bovenstaande ervaart rondom de levering van uw keuken. Uit uw dossier maken we op dat er hierover lopend contact is met onze klantenservice en we zullen uw review daarom ook met hen opnemen. Er wordt hierover nog contact met u opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 25 april 2024

Keurig netjes gewerkt

Keurig netjes gewerkt. Tegels achter wand Mozaïek had beter gekund. Loopt niet geheel synchroon in lijn.

Ons service team

Beste Robin,

Dank je voor het delen van jouw ervaring, wij stellen dit enorm op prijs. Wat betreft de mozaïek, dit ga ik intern bespreken. Hierna kom ik of mijn collega er bij jou op terug.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers
-------------------------------------------------------------------------------------
Update 01-05-2024

Beste Robin,

Betreft het mozaïek heeft een van mijn collega's jou bendaderd en hier uitleg over gegeven. Van haar heb ik begrepen dat hiermee duidelijkheid is gekomen. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het haar weten, zij beantwoord ze graag voor je.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 25 april 2024

Vriendelijk geholpen en tijd genomen.

Vriendelijk geholpen en tijd genomen.

Ons service team

Beste Karen,

Dat klinkt zeker als Brugman, hartelijk dank voor deze complimenten!

Met vriendelijke groet,

Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Brugman keukens reviews

Het uitzoeken van een nieuwe keuken of badkamer is een belangrijke en spannende stap in je leven die je waarschijnlijk niet vaak maakt. Wij begrijpen het belang van betrouwbare informatie en daarom bieden wij je een uitgebreide collectie aan ervaringen met Brugman. Op deze pagina pagina kun je alle reviews van Brugman vinden die jou helpen een weloverwogen keuze te maken. Van Brugman keuken reviews tot reviews van Brugman badkamers, elke recentie is afkomstig van echte klanten die hun droomkeuken of -badkamer bij ons hebben gevonden. Wij staan voor transparantie en eerlijkheid en jouw tevredenheid staat bij ons voorop. Daarom nodigen we je uit om na je aankoop ook jouw ervaringen met Brugman keukens en badkamers te delen.

Brugman badkamers reviews

Bij Brugman keukens en badkamers hechten we veel waarde aan de feedback van onze klanten. Of het nu gaat om de service, het ontwerp of de installatie, elke review helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren en toekomstige klanten de beste ervaring te bieden. Op deze pagina vind je een diverse ervaringen met Brugman, van enthousiaste verhalen over onze keukens tot tevreden recensies over onze badkamers. Elke ervaring met Brugman is uniek en draagt bij aan ons voortdurende streven naar perfectie. Wij zijn ook geïnteresseerd in jouw verhaal. Heb je onlangs een keuken of badkamer bij Brugman aangeschaft? Deel dan jouw review met Brugman en help anderen bij het maken van hun keuze. Jouw mening is voor ons van onschatbare waarde.

Magazine aanvragen
Afspraak maken