4.2
Goed 4.2 van 0-5 8963 beoordelingen
Schrijf een beoordeling

"Bij Brugman zijn we pas tevreden als u ook tevreden bent"

Jaap Lankamp Commercieel directeur Brugman

Deze beoordelingen zijn allemaal van echte klanten. Lees hier hoe we dat aanpakken.

Customer profile image
Gepubliceerd op 19 april 2024

Nieuwe badkamer Brugman Breda

Bij Brugman Breda een badkamer en toilet gekocht. De verkoper dacht goed mee, gaf eerlijke adviezen en goede tips. Levering is correct bezorgd en de montage is via een aannemer van Brugman gedaan. Zeer goede vaklui, werd regelmatig geïnformeerd wie wanneer kwam en als er iets was werd het opgelost. De oplevering was een stuk eerder dan gepland. We zijn zeer tevreden en kunnen nu genieten van onze nieuwe badkamer en toilet.

Ons service team

Beste meneer, mevrouw,

Ik wil je hartelijk bedanken voor je prachtige beoordeling voor Brugman Keukens & Badkamers. Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Precies zoals het hoort! Veel plezier met je badkamer en toilet!

Met vriendelijke groet,

Nicole Dijkstra - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 18 april 2024

Uitstekende adviezen van de verkoper

Uitstekende adviezen van de verkoper

Ons service team

Beste Rick,

Wat fijn dat mijn collega in de showroom je zo goed van dienst kon en mocht zijn! Dank je voor deze positieve 5 sterren review.

Met vriendelijke groet,

Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 17 april 2024

Het was eigenlijk een 10 goeie klik en…

Het was eigenlijk een 10 goeie klik en verstand van zaken . Hij dacht echt met ons mee . Dus dat was echt top . Uiteindelijk de deal gesloten . Eenmaal thuis ga je goed de papieren nakijken zagen we dat we de volle pond moesten betalen voor de keuken te laten zetten terwijl er een actie was 1000 euro korting op montage . Ik gelijk gebeld zegt hij dat dat in de prijs zit verwerkt. Jammer .
We waren enthousiast en blij maar zitten we toch eigenlijk met een naar gevoel nu . Maar we waren in de wolken en kijk je niet zo goed op het papierwerk na paar uur alles besproken te hebben. Maar hadden we wel moeten doen hadden we nu niet met een nare zure nasmaak gezeten . Dat overheerst nu meer dan dat we er blij mee zijn .

Ons service team

Beste Marijke,

Wat spijtig om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent, Graag pakken we dit op en komen hier via de verkoop of deze weg bij u op terug.

Met vriendelijke groet,

Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 16 april 2024

De klantenservice van brugman waardeloos

Op 14 december 2023 werd onze keuken geplaatst. De kosten voor het plaatsen vonden we in de offerte en was €2500 . De monteur die het plaatsten ging om 15.00 naar huis . Al hoewel mijn inductieplaat niet aan gesloten was omdat het gat in het keukenblad niet op de goede plaatst was gezaagd . Wat betekende dat er een nieuw keukenblad moest komen . En dit kosten alles bij elkaar 6 weken waarin dus ook niet gekookt kon worden . Als de monteur even de moeten had genomen om een nood voorziening te maken was dit ons bespaard gebleven. Maar de monteur was erg haastig. Wat later ook bleek want na 2 weken stoppen mijn nieuwe vaatwasser er mee . Ik gebeld met brugman maar mij wed verteld dat ik maar moest wachten tot mijn nieuwe keukenblad kwam . En dat zou nog 4 weken duren . De stank was na een paar dagen zo vreselijk dat ik weer gebeld heb met brugman dat ik dit echt niet ging pikken om zo lang te wachten. Uiteindelijk na 2 weken kwam er een monteur van Brugman zelf om te kijken naar mijn vaatwasser maar brugman had zelf eerst geprobeerd om het op aeg te schuiven omdat de fabrikant is van mijn vaatwasser. Wat bleek vaatwasser er snel in geschoven bij installatie en daarbij was de afvoerslang dubbel geklapt . Fout van de monteur. Na 6 weken kant en klaar eten , eten bij vrienden en thuisbezorgd kwam het nieuwe keukenblad en zo waar op de goede plaat het gat voor de Bora kookplaat maar wat blijkt kookplaat werkt niet . Volgende dag monteur brugman krijgt hem ook niet gefixt dus wachten op de monteur van Bora zelf wat blijkt display onderdeel kapot wordt vervangen en eindelijk na 7 weken kan ik koken . Maar op de dag van plaatsing zie zonder nog op de kookplaat gekookt te hebben dat er ook een kras in de kookplaat zit . Ik denk hoe dat kookplaat werkt en zit een kras in dat kan toch niet op die manier uit de doos komen . Uiteindelijk na veel bellen met Brugman kan de glasplaat vervangen worden maar de monteur van Bora raad het af omdat het er niet mooier van wordt de kid rand waar hij mee in het keukenblad is bevestigd dus ik ga akkoord met het wegpoetsen van de kras wat brugman €600 scheelt. Wat ook nog een probleem was dat was de wijnkoeler die maakt zoveel herrie dat het lijkt als of hij opstijgt meerdere keren per uur . Ik moest een filmpje met het geluid en aan de hand daarvan wordt besloten dat we een nieuwe wijnkoeler mogen uitzoeken we krijgen 2 opties. Ik kies voor de 2 de optie en de adviesprijs hier van is €2400 . Ik google de wijnkoeler en zie de zelfde op voor de prijs van €1000 . Ik krijg als antwoord op mijn keus dat ik deze wijnkoeler kan krijgen maar dan moet ik wel €1600 zelf bij betalen. Nou toen werd het me wat teveel na zoveel dingen die mis gingen dit nog van ons vragen ? En het is een keuken van €33000 dit we bij brugman gekocht hebben. Ik ben eigenlijk nooit van de recensies maar ik voel me zo vreselijk nu ik dit vandaag te horen hebt gekregen. Weet het even niet meer .

Ons service team

Beste heer/mevrouw,

Het spijt ons dat u deze ervaring bij ons hebt opgedaan, wat zeker niet onze intentie is geweest. Wij gaan uw klacht intern bespreken en komen hier via deze weg of via de klantenservice bij u op terug.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers
------------------------------------------------------------------------
18-04-2024

Beste heer/mevrouw,

Inmiddels hebben we naar aanleiding van uw review, vandaag nogmaals contact met u kunnen hebben.
Ook wij vinden het spijtig dat met uw keuken niet alles direct honderd procent in orde was en dat hierdoor service is ontstaan welke we inmiddels bijna geheel hebben kunnen oplossen.
Over uw wijnkoeler heeft onze collega u vandaag nog uitgebreid gesproken. Daarbij is nu met u afgesproken dat we voor u een melding maken voor de leverancier
van uw wijnkoeler. Deze kan dan met u een monteursbezoek plannen om de wijnkoeler ter plekke bij u na te kijken, te beoordelen.
Via deze weg onze oprechte excuses voor de ervaren ongemakken!

Met vriendelijke groet,

Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers




Customer profile image
Gepubliceerd op 16 april 2024

Syfon

Wij hadden een kapotte Syfon. Deze werd onmiddellijk onder garantie vervangen. Super geregeld.

Ons service team

Beste Tony,

Brugman heeft haar service hoog in het vaandel staan. Het doet ons dan ook goed dat jij dit ook zo hebt ervaren.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 15 april 2024

Het was gewoon prima in order en…

Het was gewoon prima in order en duidelijk voor mij.

Ons service team

Beste Gerrit,

Wij van Brugman houden dan ook voor duidelijkheid scheppen. Het doet ons goed dat je deze ervaring bij ons hebt opgedaan.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 15 april 2024

Pvc vloeren montage

Dit gaat over de vloer die ik bij hun gekocht heb. Ordernummer: 0021 060721
Zij besteden dit uit aan PVC vloeren montage. De vloer zelf is van Therdex vloeren in Genemuiden. Het begon met het egaliseren van de vloer. Het eindresulaat laat te wensen over. Overal klonten specie in de vloer( punten) Deze heb ik de ochtend erna allemaal weg mogen schuren. Ook is de geegaliseerde vloer niet egaal. Nu gaf de stoffeerder wel aan dat dit voor het eindresultaat niet uitmaakte. Afgelopen week (week 15) zou de vloer gelegd worden ivm mijn planning. Dit is verplaats naar vandaag. De stoffeerder zou vanochtend om 9:00 uur bij mij zijn. Niemand te zien om 9:00 uur. Ik dus bellen en appen. Krijg ik daarna een berichtje dat de beste man zich verslapen heeft en nu pas om 12:00 uur verschijnt. Oh ja, de plinten worden vrijdag pas gemonteerd. Al met al amateuristisch

Ons service team

Beste Vincent,

Het spijt ons oprecht dat het leggen van uw vloer niet verloopt zoals u wel mag wensen. Graag willen wij het juiste dossier hiervoor raadplegen echter ontbreekt uw ordernummer. Kunt u het nummer alsnog via Trustpilot aan ons doorgeven. Ik of een collega komt hier dan bij u op terug.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers
--------------------------------------------------------------------------------------
Update 16-04-2024

Beste Vincent,

Dank u wel voor het doorgeven van uw ordernummer.
Uw review is intern doorgestuurd om te bespreken en van mijn collega heb ik vernomen dat er een afspraak met u wordt gemaakt dat een van onze controleurs bij u komt beoordelen. Onze intentie is, dat wij samen met u, een gepaste oplossing kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 15 april 2024

Vertrouwelijk

Vertrouwelijk, behulpzaam, klantvriendelijk

Ons service team

Beste heer/mevrouw Kizil,

Wat een mooie complimenten! Dank je wel hiervoor, dit is wat wij graag horen over Brugman.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 14 april 2024

Bij de koop van onze badkamer was de…all-in prijs compenseerde de twijfels bij verkoop

Bij de koop van onze badkamer was de verhouding all-in prijs versus aanbod (materiaal én montage) uiteraard het belangrijkste. Daar is Brugman in uiteindelijk geslaagd.
Nadelen: zéér commercieel/zakelijke houding van de verkoper; Onder druk gezet om zo snel mogelijk te tekenen, voornamelijk aanbod van door Brugman('s eigen merk) gevoerde artikelen, geen specificatie van de diverse materialen (om shoppen bij de concurrent te voorkomen). Daarnaast vonden wij het bijzonder dat de verkoper voor het adviesgesprek ons liet wachten omdat hij wilde eten, tijdens het gesprek de bak met kruidnootjes leeg zat te eten en tijdens de rondgang door de showroom zijn koffie mee 'moest' nemen. Pluspunten bij de verkoop: verkoper dacht proactief mee, direct 3D-weergave van de badkamer, Brugman bemiddelt bij montage (monteur én planning) én Brugman houdt tijdens montage contact met de klant over de voortgang (aftersale als zeer positief ervaren).

Ons service team

Beste Wendy,

Dank je voor het delen van je ervaring, je punten van kritiek gaan wij zeker meenemen! Indien er nog vragen zijn vernemen wij dit graag van je!

Met vriendelijke groet,

Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 14 april 2024

Staaltje vakwerk geleverd

Zie mijn antwoorden

Ons service team

Beste meneer/mevrouw,

Wat super dat wij je zo goed van dienst konden en mochten zijn, geniet lekker van je nieuwe keuken!

Met vriendelijke groet,

Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 14 april 2024

Erg vriendelijk en deskundig geholpen.

Erg vriendelijk en deskundig geholpen.

Ons service team

Beste Jan Willem,

We staan bij Brugman graag voor je klaar met deskundig advies! Bedankt voor de positieve beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Babs de Jong - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 13 april 2024

Prima afspraken en goede voorbereiding…

Prima afspraken en goede voorbereiding en after sales

Ons service team

Beste A.J. Seesink,

Dat is wat je van Brugman mag verwachten! Bedankt voor de beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Babs de Jong - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 13 april 2024

montagebedrijf Jas

Het bedrijf die de montage verzorgd heeft was zeer professioneel, werkt heel netjes en probeert overlast zoveel mogelijk te beperken. Onze huismeester gaf een compliment over hoe netjes alles werd achtergelaten.Het uiteindelijke resultaat heeft onze verwachting ruimschoots overtroffen, top!

Ons service team

Beste Paul,

Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groet,

Babs de Jong - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 12 april 2024

Snel met reactie.

Snel met reactie.
Correcte aanbod van reserve onderdeel.
Toegevoegde link, voorbeeld van uitwisseling onderdeel, was waardevol.
Bedankt

Ons service team

Beste André,

Jiij ook bedankt voor de mooie beoordeling die je ons geeft. Fijn dat je de service van Brugman als positief hebt ervaren.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Customer profile image
Gepubliceerd op 12 april 2024

Good sales people. Frustrating build and service experience

The Sales people were helpful and friendly in the beginning. Good range of products. Good design advice.

However on the build day, their contractors informed us the wrong items had been sent for part of the kitchen. We also had some very disappointed 'dead space' in the kitchen that no-one informed us about and they just covered it up with a panel which could have easily been a cupboard. It has taken 3 months, talking to multiple customer service people, having 3 different technicians come to visit our flat who all also told us what we were sent was wrong. We are now waiting for another month for installation of 3 shelves. 4 months in total to install three shelves and electrical sockets in the kitchen and to come up with a solution for the cupboard dead space. Would have liked this to be sorted much sooner and communication be a lot quicker, clearer and direct.

On a plus side, their bathroom contractor (Robin) was absolutely brilliant, such great attention to detail. Super happy with the bathrooms.

Ons service team

Dear Mr James,

We are sorry you had this experience with us. This was certainly not our intention. We would like to be able to see your file but unfortunately your order number is missing. Could you please provide it via Trustpilot. Thank you in advance.

Kind regards

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers
--------------------------------------------------------------
16-04-2024

Dear Mr James,

Thank you for submitting your details.
Our customer service colleague has been able to speak to you by telephone about your complaint. We are sorry for all the service that has occurred in your kitchen.
We have inquired with our supplier about the delivery time of the shelves, but as you know the shelves unfortunately cannot be delivered earlier.
Our sincere apologies for the inconvenience you experienced.

Regards,

Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Brugman keukens reviews

Het uitzoeken van een nieuwe keuken of badkamer is een belangrijke en spannende stap in je leven die je waarschijnlijk niet vaak maakt. Wij begrijpen het belang van betrouwbare informatie en daarom bieden wij je een uitgebreide collectie aan ervaringen met Brugman. Op deze pagina pagina kun je alle reviews van Brugman vinden die jou helpen een weloverwogen keuze te maken. Van Brugman keuken reviews tot reviews van Brugman badkamers, elke recentie is afkomstig van echte klanten die hun droomkeuken of -badkamer bij ons hebben gevonden. Wij staan voor transparantie en eerlijkheid en jouw tevredenheid staat bij ons voorop. Daarom nodigen we je uit om na je aankoop ook jouw ervaringen met Brugman keukens en badkamers te delen.

Brugman badkamers reviews

Bij Brugman keukens en badkamers hechten we veel waarde aan de feedback van onze klanten. Of het nu gaat om de service, het ontwerp of de installatie, elke review helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren en toekomstige klanten de beste ervaring te bieden. Op deze pagina vind je een diverse ervaringen met Brugman, van enthousiaste verhalen over onze keukens tot tevreden recensies over onze badkamers. Elke ervaring met Brugman is uniek en draagt bij aan ons voortdurende streven naar perfectie. Wij zijn ook geïnteresseerd in jouw verhaal. Heb je onlangs een keuken of badkamer bij Brugman aangeschaft? Deel dan jouw review met Brugman en help anderen bij het maken van hun keuze. Jouw mening is voor ons van onschatbare waarde.

Magazine aanvragen
Afspraak maken